Az első


A kóterben-2014 szeptembere
Battán születtem egy árokparton...nem indult túl fényesen az életem. Egy nap engem meg a tesóimat kocsiba tettek és lesitteltek. Mondjuk a kóterben kifejezetten jó dolog volt, hogy a szomszéd zárkában laktak a haverjaim, a mosómedvék. Teltek a napok egymás után...ugyanúgy.


Vajon ez a boldogság?

Már akkor tudtam, hogy ez így nem mehet tovább.. az élet nem lehet csak ennyi...akkor megvilágosodtam!! A mancsomba kell vennem az irányítást! Pofátlanul cuki voltam éjjel-nappal, építettem a 'brandemet' és a sikerre nem is kellett sokáig várni!
 Egy szeptemberi napon egy szakállas fószer megállt a priccsem előtt és ahogy összenéztünk én már tudtam.. SIKERÜLT!!

A nevem Juhász 'FújjBubunemszabad' Menta, a kutyulógia címzetes professzora, belvárosi négylábú, motivációs előadó és most elárulom Nektek a bolDOGság titkát!


Mancsoljunk Facebookon is: https://www.facebook.com/mentavagyok/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések